TE RASPLATIM !
Programul de fidelizare Armonie Alaturi De Noi este special conceput pentru tine in asa fel incat sa-ti ofere valoare si satisfactie. Dupa ce atingi unul din pragurile de rulaj impuse, incepi sa primesti produse si servicii CADOU. Avem pentru tine 4 categorii de evidentiere, alege din care vrei sa faci parte !
BLUE
CLIENT
- Rulaj anual necesar, cel putin 10.000 LEI
- Prioritate in solutionarea comenzilor
- Titulatura client evidentiat: BLUE
- Cadou Special pentru Comenzi: anual
- Cadou Aniversar: fiecare an de colaborare
- Consultanta dedicata pentru achizitii
- Cadou 4 ore pe an Servicii de Mentenanta
- Cadou Atingere Rulaj 1: Smartphone
- Cadou Atingere Rulaj 2: Tableta
GREEN
CLIENT
- Rulaj anual necesar, cel putin 25.000 LEI
- Prioritate in solutionarea comenzilor
- Titulatura client evidentiat: GREEN
- Cadou Special pentru Comenzi: semestrial
- Cadou Aniversar: fiecare an de colaborare
- Consultanta dedicata pentru achizitii
- Cadou 4 ore pe an Servicii de Mentenanta
- Cadou Atingere Rulaj 1: Smartphone
- Cadou Atingere Rulaj 2: Tableta
EXCLUSIVE
CLIENT
- Rulaj anual necesar, cel putin 50.000 LEI
- Prioritate in solutionarea comenzilor
- Titulatura client evidentiat: EXCLUSIVE
- Cadou Special pentru Comenzi: trimestrial
- Cadou Aniversar: fiecare an de colaborare
- Consultanta dedicata pentru achizitii
- Cadou 4 ore pe an Servicii de Mentenanta
- Cadou Atingere Rulaj 1: Smartphone
- Cadou Atingere Rulaj 2: Tableta
PREMIUM
CLIENT
- Rulaj anual necesar, cel putin 100.000 LEI
- Prioritate in solutionarea comenzilor
- Titulatura client evidentiat: PREMIUM
- Cadou Special pentru Comenzi: lunar
- Cadou Aniversar: fiecare an de colaborare
- Consultanta dedicata pentru achizitii
- Cadou 4 ore pe an Servicii de Mentenanta
- Cadou Atingere Rulaj 1: Smartphone
- Cadou Atingere Rulaj 2: Tableta
Programul de fidelizare Armonie Alaturi De Noi poate fi retras si modificat in orice moment de catre GICOR GROUP SRL fara vreo notificare prealabila. In cazul in care un anumit client nu indeplineste termenii si conditiile din programul de fidelizare, ii este retrasa titulatura de client Blue, Green, Exclusive sau Premium pe care o detine. Inainte de retragerea titulaturii, clientul primeste o notificare prin care are posibilitatea de a remedia situatia in 14 zile.
1. Pentru a detine una din titulaturiile Blue, Green, Exclusive sau Premium este necesar sa se indeplineasca rulajul anual impus.
2. De indata ce un client atinge rulajul impus, automat a si dobandit titulatura respectiva iar la atingerea titulaturii Exclusive sau Premium se ofera Cadouri Atingere Rulaj.
3. Cadoul Aniversar se ofera la implinirea fiecarui an de colaborare.
2. De indata ce un client atinge rulajul impus, automat a si dobandit titulatura respectiva iar la atingerea titulaturii Exclusive sau Premium se ofera Cadouri Atingere Rulaj.
3. Cadoul Aniversar se ofera la implinirea fiecarui an de colaborare.